Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
21 september 2023

Snelle en vakkundige service

Het contact is altijd goed en persoonlijk, je merkt dat er echte aandacht is voor de klachten waa...

Lees meer
20 september 2023

Transparant in advies en fijne gebitszorg.

Komt betrouwbaar over transparant in bespreken van behandeling en de behandeling als fijn en pijn...

Lees meer
18 september 2023

Persoonlijk en professioneel

Persoonlijk en professioneel

17 september 2023

Zeer professioneel en duidelijk

Zeer fijne behandeling en duidelijke uitleg. Netjes volgens afspraak.

16 september 2023

Prima

Een snelle en goeie tandarts

16 september 2023

Heel goed geholpen

Snel afspraak kunnen maken Heel goed geholpen en wat ik prettig vind hij zegt wat hij gaat doen .

15 september 2023

Snel en top

Werd als eerste geholpen en stond binnen 5 minuten weer buiten, ronduit geweldig! Wel duurde elke...

Lees meer
14 september 2023

Goed

Een rustige behandeling gehad , aandacht voor wat je aangeeft

14 september 2023

Ben tevreden

De behandeling wordt goed uitgelegd

11 september 2023

Uitstekende aardige tandartals

Vriendelijke tandarts aardig voor de kinderen

10 september 2023

Professionele behandeling

Elke stap wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren.

7 september 2023

Prettige tandartspraktijk

Fijne tandartsen en assistentes die prettig in de omgang zijn en kundig hun werk doen. Ik moet er...

Lees meer
5 september 2023

Goed

Goed

3 september 2023

Prettig, vriendelijke omgang.

Nog niet veel ervaring met mijn nieuwe tandarts!

30 augustus 2023

Prettig

Deze tandarts is rustig en stelt je gerust en geeft me een heel ander beeld van de tandarts, de t...

Lees meer
23 augustus 2023

Zeer tevreden

Vriendelijke mensen die je maar wat graag helpen ivm gebitsproblemen

21 augustus 2023

Goed

Goede uitleg vooraf. Oog voor de patiënt. Deskundig.

18 augustus 2023

Top

Had gebeld in de vakantie Toch ff er tussen gedaan Foto gemaakt en gelijk de uitslag

17 augustus 2023

Snel geholpen

Super dames team En snel omschakelen dat ik et tussen door kon om een hoektanden te trekken

17 augustus 2023

goed

goed

10 augustus 2023

Prima service

Prima service

9 augustus 2023

Zorgvuldig

Er wordt serieus met je gebit omgegaan en dat scheelt veel problemen.

7 augustus 2023

Is een leuke tandarts

Is een leuke tandarts die wij hebben

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Mondzorg Urk
Wijk 1-45
8321 EM
Urk
Vr
8:00 - 12:45
13:45 - 17:00